dijous, 10 de juny del 2010

Visites familiars

La Boira està rebent més visites que jo, francament. Han vingut a veure-la expressament la tieta Nuri i el tiet Juanmi (que odien aquests diminutius, ho sé, però com a germana gran tinc tot el dret a dir-los com vulgui), així com els meus pares i la Mar. I ja m'ha avisat més gent que es passaran per casa en breu.





A part d'aixó, sembla que la cosa evoluciona favorablement. Hem passat al pinso i no sembla que de moment li faci fàstigs, tot i que ha descobert el pollastre a l'ast i és possible que d'un moment a l'altre envïi les boletes de fetge i verdura a pastar fang.

No hi ha gaire més que explicar, o sigui que simplement os deixaré amb un moment adorable (dels tants que té al llarg del dia).


La Boira al seu llit amb una samarreta meva (sigh)


Jo, per la meva banda, continuaré intentant trobar la manera de que dormi al seu llitet. Sembla ser que si hi poso una samarreta meva s'hi està més estona, però em sembla que de moment ho deixarem com a últim recurs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada